Review de bloguri … cinefile :)

Salutare din nou,

Fara alte comentarii, trec la rewview-urile de azi (cum am promis, voi analiza si pe cele deja analizate pe blogul vechi). Mentionez ca astazi am exclusiv bloguri cinefile 🙂

1. Incep cu blogul meu preferat, Cinemateca Trisca. De ce e preferatul meu in materie de bloguri cinefile? Pai pentru ca acest blog mi-a dat o invitatie la film. MOCA 😀 Nu ca Laura n-ar scrie bine. Dimpotriva. Chiar citesc articolele ei, si culmea, mai si las ceva comentarii. Nu totdeauna sunt de acord cu cronicile ei, deja ii stiu in mare gusturile la filme, dar cu toate astea, obiectiv vorbind, scrie bine. Si blogul are in general un aspect placut. Singurul lucru „dilematic” este de ce un asemenea blog este inca pe blogspot. Ii doresc sa treaca pe domeniu propriu cat mai repede 🙂 Chiar merita 🙂
Ca si recomandare: cronica filmului Ted. Nu am vazut filmul, dar presimt o sa-mi placa :))
A, si inca ceva: am cunoscut personal pe patroana blogului. Si mi-a lasat o impresie la fel de buna.

2. Trec mai departe si ajung la Angela .Mentionez ca si pe ea am cunoscut-o si am la fel, o parere buna. Ca stil scrie si ea bine, e chiar o placere sa o citesti, din pacate insa abundenta pozelor face destul de dificila incarcarea blogului. De asemenea, faptul ca nu foloseste butonul de more face ca toate pozele sa trebuiasca a fi incarcate pe prima pagina.
Altfel, nimic de reprosat. Poate doar ca lipsesc ceva date despre autoare. Sau poate ca-s eu prea pretentios.
Si acum o recomandare: despre filmul The Guilty. Recunosc ca nu l-am vazut si ca nu-l prea gasesc. Cand o sa-l vad o sa revin pe blogul Angeli cu impresii 🙂

3. Inchei cu FilmArta, un alt blog drag mie .Acesta este nu doar un blog de filme, ci unul de cultura in general. Nu ca filmele ar fi neglijate, dimpotriva. Din pacate, avand in vedere ca pe autoare n-o cunosc, aici as fi simtit mai mult nevoia unei caracterizari mai ample a autoarei. Nu stiu, pur si simplu simt nevoia sa cunosc autorul din spatele blogului. Mi se pare ca asta ar fi diferenta fundamentala intre un blog si site-uri de filme gen ProCinema ori CineMagia.
Altfel, blogul e bun, iar abordarea sa culturala integrata il avantajeaza. Ultimul articol este graitor: Top 10 – Melodii în filmele lui Tarantino .Putine bloguri cinefile sunt interesate de acest aspect, altfel unul important. Uneori coloana sonora face diferenta.
Iar cel mai mult pe blog imi place tema: fundalul acela te introduce parca in atmosfera. Pacat insa ca, la fel ca in cazul Angelei, din cauza nefolosirii butonului de MORE, blogul se incarca un pic mai greu. Altfel, nimic de reprosat.
Mai dau o recomandare: recenzie de film italian!

CIAO tuturor!