INTERVIUL SAPTAMANII – Iulia Rugina: Anul trecut, la 4 dimineata, pe 2 august, am terminat filmarile pentru Love Building. Anul asta vorbesc despre el pentru ca e gata si urmeaza sa intre in cinema. Inseamna ca faza cu dorinta de ziua de nastere e adevarata.”

“[…] am incercat sa dau la UNATC cand am terminat liceul. Am picat. Un an am fost chelnerita. Anul urmator am intrat. Cred ca atunci am inceput sa ma joc de-a regizorul dar cand am devenit exact unul nu stiu sa zic.”

 

Emil Calinescu: Salutare tuturor si bine v-am regasit la rubrica mea saptamanala de interviuri. Ca de obicei, las invitatul meu sa se prezinte

Iulia Rugina: Iulia Rugina, regizor.

Emil Calinescu: Scurt si cuprinzator. Iulia, ne poti povesti cum a pornit cariera ta de regizor? Care a fost primul tau film (scurtmetraj) si cum o vezi pana acum?

Iulia Rugina: Pai. Mi-am dat seama ce mult mi-ar placea sa fac o meserie legata de film in clasa a 8-a, la 14 ani, cand am ajuns printr-o intamplare sa fac figuratie intr-un film american la Castel Film. Mi-a placut foarte mult ce se intampla acolo pe platou fara sa stiu exact ce facea fiecare. Si dupa aceea, multi ani, am continuat sa fac figuratie in diverse proiecte de film sau chiar televiziune. Pentru ca mi se parea absolut magic ce se intampla pe un platou de filmare de orice fel. Dar nu m-am luat in serios decat in clasa a 11-a cand m-am hotarat real sa incerc sa depasesc stadiul de figuratie si sa incerc sa fac din asta o meserie. Asa ca am incercat sa dau la UNATC cand am terminat liceul. Am picat. Un an am fost chelnerita. Anul urmator am intrat. Cred ca atunci am inceput sa ma joc de-a regizorul dar cand am devenit exact unul nu stiu sa zic.

Emil Calinescu: Care a fost filmul american in care ai facut figuratie?

Iulia Rugina: “The Incredible Genie“.

 

“Fiecare imi place in felul in care reflecta cate o bucata din cum sunt sau cum eram la vremea la care au fost facute. Cred ca atunci cand pui cate putin din tine in fiecare film, e greu sa ai preferati.”

 

Emil Calinescu: Care a fost totusi primul tau film? Scurt-metraj ma refer.

Iulia Rugina: Primul scurt metraj, in afara de exercitiile pe care le-am tot facut la scoala, este cred “Buna Cristina! Pa Cristina!” in anul 3. Si cred ca e primul la nivel de scenariu, emotie si lucruri personale puse in el. E povestea unei fetite de 13 ani care se indragosteste pentru prima data.

Emil Calinescu: Si de atunci cand scurt-metraje ai facut?

Iulia Rugina: Cred ca inca vreo 5, daca calculezi si mediu-metrajele

Emil Calinescu: Si ai vreun preferat?

Iulia Rugina: Fiecare imi place in felul in care reflecta cate o bucata din cum sunt sau cum eram la vremea la care au fost facute. Cred ca atunci cand pui cate putin din tine in fiecare film, e greu sa ai preferati. Dar probabil ca la nivel de complexitate si efort si energie investita, Captivi de Craciun e probabil cel mai relevant.

Emil Calinescu: In scurtmetrajele tale ai colaborat cu vreun actor cunoscut?

Iulia Rugina: Am lucrat cu mai multi actori si cunoscuti si foarte talentati si foarte deschisi la vremea aia la filme studentesti – Madalina Ghitescu, Bogdan Dumitrache, Ozana Oancea, Cristian Popa, Andi Vasluianu, Emilia Dobrin, Constantin Cojocaru, Oxana Moravec, Irina Velcescu, Adriana Trandafir. Sper ca n-am scapat pe nimeni. Si mai nou, Dragos Bucur, Dorian Boguta, Alexandru Papadopol.

(poza facuta la B-est, dupa vizionarea Love Building)

Emil Calinescu: Mai nou insemnand debutul tau in filmele de lungmetraj, Love Building. Ne poti spune cateva cuvinte despre acest film si intreaga poveste din spatele lui?

Iulia Rugina: A inceput ca un proiect de absolventa al unui curs de actorie de film, organizat de Actoriedefilm.ro. Si s-a transformat intr-un film independent care va fi distribuit in cinema. E o poveste frumoasa cu filmul asta. Si foarte multa pasiune si energie investita in el din partea tuturor oamenilor din echipa. Si in afara de cei trei actori-producatori, in film joaca alti 31 de actori neprofesionisti, sau cu foarte putina experienta in film, absolventi ai acestei scoli. E un film low budget, plin de viata si culoare, facut, zic eu, din pasiune neconditionata pentru cinema.

Emil Calinescu: Cum au fost stransi banii? Si cine anume s-a ocupat de strangerea lor?

Iulia Rugina: Cel mai bine iti pot raspunde producatorii filmului. Ce pot sa iti spun este ca a existat o suma de plecare, foarte mica la care s-au adaugat incet incet si alti bani veniti de la prieteni, oameni care au crezut in proiect, sponsori. Oricum, suma concreta de bani nu a fost foarte mare, ce a contat peste a fost sprijinul in servicii sau produse din partea multor oameni si echipa care a acceptat sa lucreze pentru onorarii foarte mici. Plus actorii care nu numai ca au lucrat pe gratis, dar au venit si cu lucruri de-acasa

Emil Calinescu: Deci nu ne poti spune un buget al acestui film?

Iulia Rugina: Ba da, bugetul aproximativ al filmului il gasesti si pe imdb – 50,000 de euro (cash + servicii la un loc).

Emil Calinescu: Actorii cum i-ai ales? Cu totii au facut cursurile acelea? Ca ai vorbit de 31 de actori neprofesionisti …

Iulia Rugina: Da, toti 31 sunt cursanti ai scolii Actoriedefilm.ro. Nu i-am ales eu, ei m-au ales pe mine.

Emil Calinescu: Ei te-au ales pe tine? In ce sens?

Iulia Rugina: In sensul in care acest film a pornit, cum spuneam, ca un proiect de absolventa in care fiecare trebuia sa joace un rol. Iar eu l-am regizat, dupa ce l-am scris impreuna cu Oana Rasuceanu si Ana Agopian.

 

“Nu stiu la ce sa ma astept, dar stiu ce imi doresc. Da, imi doresc foarte mult ca Love Building sa fie un film care sa aduca oameni in salile de cinema.”

 

Emil Calinescu: Si esti multumita de ce a iesit intr-un final?

Iulia Rugina: Mi se pare ca e un film in care se simte energia cu care a fost facut. Care exprima foarte multe dintre lucrurile pe care le gandesc, care e viu si colorat si prietenos asa cum l-am gandit, si care sper sa placa spectatorilor, pentru ca ei au fost in final receptorul pe care ni l-am dorit pentru povestea asta. Nu e un film perfect, dar niciunul dintre filmele mele nu e perfect. Toate insa sunt sincere. Iar Love Building este la randul lui extrem de sincer. Deci da

Emil Calinescu: Te astepti sa fie un succes comercial? Nu mai e mult pana la lansarea lui oficiala.

Iulia Rugina: Nu stiu la ce sa ma astept, dar stiu ce imi doresc. Da, imi doresc foarte mult ca Love Building sa fie un film care sa aduca oameni in salile de cinema.

Emil Calinescu: Esti o persoana superstitioasa?

Iulia Rugina: Nu.

Emil Calinescu: Love Building se va lansa VINERI 13 septembrie…

Iulia Rugina: Pai daca nu sunt superstitioasa, inseamna ca putea fi lansat oricand Si si daca sunt, el e acelasi film, nu?

Emil Calinescu: Sper sa fie cu noroc. Era doar o curiozitate. Acum te voi ruga sa-mi spui daca te regasesti in urmatoarele cuvinte. Laura Lazarescu: “Este un om extraordinar. Are un simt artistic aparte, talent, un feeling pentru timing (ritm, pauze in scenariu, replici si montaj) care contribuie la un umor propriu pe care si l-a dezvoltat deja de-a lungul filmelor pe care le-a facut, construindu-si un stil al ei. Este un om care se implica de la scenariu pana in ultimele etape ale post-productiei, care stie ce vrea, dar stie si cum sa ceara echipei acest lucru, acceptand totodata ideile si sugestiile oamenilor din diversele departamente. E un om care are incredere in cei cu care lucreaza oferindu-le un sentiment de implinire, pentru ca simti ca munca si contributia ta sunt apreciate.” (Laura despre tine, in interviul acordat pentru EmilCalinescu.EU pe 6 mai 2013 )

(Laura Lazarescu si Iulia Rugina, poza facuta de mine dupa aceeasi proiectie Love Building de la B-est)

Iulia Rugina: E foarte frumos ce zice Laura si multumesc! Daca asta se vede din afara, e bine. Pe de alta parte, eu cred ca doar asa stiu sa fac cinema. Cu emotii clare in spate, cu lucruri clare in minte si cu multa incredere in oamenii cu care lucrez. Am avut noroc sa am multi oameni pasionati in jurul meu si care se implica pana la capat in orice proiect la care lucram impreuna. Nu toti, dar sunt unii oameni cu care mi-as dori sa lucrez multi ani de-acum incolo, la fiecare proiect.

 

“[…]Laura traieste filmul in fiecare cadru, sunet, nota muzicala. Iar la final, in sala de cinema, cred ca se bucura de fiecare spectator care aplauda la film. Ca si mine. De-asta cred ca ne place sa lucram impreuna. Suntem cumva in acelasi film, cu acelasi soundrack.”

 

Emil Calinescu: Daca Laura te-a caracterizat pe tine ca si regizor, acum e randul tau: cum este Laura Lazarescu ca si sound-designer? Am inteles ca nu sunteti la prima colaborare.

Iulia Rugina: Lucram impreuna de cand eu eram in anul 4 si Laura era in anul 2. Am lucrat prima data impreuna la filmul meu de licenta – Vineri in Jur de 11. Pe urma la Captivi de Craciun. Love Building e ultimul dar suntem in post productie cu un alt scurt metraj acum. Laura e genul de om care nu doarme noaptea daca nu e multumita de ce a facut. Care isi aminteste replici din filmele la care lucreaza cand merge pe strada si o bufneste rasul. Care are exact maniacismul si atentia la detalii pe care eu o apreciez la oameni. Si care cel mai important, isi iubeste meseria la nebunie. Iar asta se vede inca din anul 2. Laura traieste filmul in fiecare cadru, sunet, nota muzicala. Iar la final, in sala de cinema, cred ca se bucura de fiecare spectator care aplauda la film. Ca si mine. De-asta cred ca ne place sa lucram impreuna. Suntem cumva in acelasi film, cu acelasi soundrack.

Emil Calinescu: Ai vorbit de un scurt-metraj in post-productie? Ne poti spune numele lui?

Iulia Rugina: E un titlu in lucru, nu stim daca ramanem la el dar deocamdata se numeste “Sa mori de dragoste ranita”

Emil Calinescu: Un alt lungmetraj ai in plan?

Iulia Rugina: Da, Breaking News se numeste, e un film in pre-productie, produs de Libra Film.

Emil Calinescu: Cu ce distributie? Sau nu se stie inca?

Iulia Rugina: Nu se stie inca.

 

“In Romania anului 2013 un regizor tanar nu cred ca poate sa traiasca doar din film. N-ai cum, mai ales din productii independente.”

 

Emil Calinescu: Am inteles. O intrebare acum mai personala: tu esti o persoana foarte ocupata, ai foarte multe productii, insa cat de rentabil este din punct de vedere financiar? Pentru tine ma refer. Castiga bine un regizor tanar in Romania anului 2013?

Iulia Rugina: Nu. In Romania anului 2013 un regizor tanar nu cred ca poate sa traiasca doar din film. N-ai cum, mai ales din productii independente. Eu nu ma sustin financiar din filme si n-am facut asta niciodata desi mi s-ar parea normal si frumos sa fie asa. Dar din pacate traim inca intr-un sistem in care sunt inca foarte multe probleme si in care sa vrei sa faci film si sa obtii sustinere de la stat e cateodata la fel de greu ca sa vrei sa pleci in vacanta pe Marte. Din fericire, proiectele la care lucrez si care imi aduc o stabilitate financiara sunt proiecte care imi plac si pe care le fac cu placere – pe parte educativa, de organizare, de training. Dar recunosc ca intr-o lume ideala as sta acasa jumatate de an sa scriu un scenariu si celalata jumatate l-as filma, monta si scoate in cinema.

Emil Calinescu: Cu toate astea se spune despre cinematografia autohtona ca ar merge bine. Premiile obtinute la festivalurile prestigioase ar spune ca suntem pe un drum bun.

Iulia Rugina: “Suntem” pe un drum foarte bun si cinema-ul romanesc e extrem de bine privit in afara. Si pe buna dreptate, pentru ca sunt filme foarte bune. Depinde ce intelegi insa prin “merge foarte bine”. Premiile obtinute la festivaluri sunt doar meritul cineastilor care le-au realizat. Nu NOI suntem pe un drum foarte bun. Noi cine? Spectatorii romani care nu merg sa le vada? Sau salile de cinema care se inchid? Cred ca e o ipocrizie sa ne lautam premiile obtinute de Cristian Mungiu sau Cristi Puiu sau Calin Netzer si sa zicem ca cinematografia romana merge bine, in conditiile in care foarte multe filme (si firme) fantoma obtin finantari de la CNC si nu ies niciodata pe ecran de exemplu.

Emil Calinescu: Crezi ca este o problema a spectatorului roman ca nu merge la cinema sau a filmelor romanesti care ar fi prea putin comerciale?

Iulia Rugina: Cred ca e o combinatie de amandoua. Sau de niciuna. Cred ca spectatorul roman de cinema nu are suficienta educatie cinematografica sa stie sa priveasca un film cum e “Dupa dealuri”, de exemplu. E de inteles cumva, cand standardul e dat din pacate in mare parte de televiziuni de tip tabloid si emisiuni absolut imbecile sau seriale TV la care te poti uita din bucatarie, curatand cartofi. Pe de alta parte, nu poti sa ai pretentia ca un public care a crescut ani de zile cu Leana si Costel sa aiba peste noapte revelatia cinema-ului de festival, arthouse, prea putin comercial, cum zici. Cred ca e un proces care trebuie sa vina treptat. Cred ca publicul roman are nevoie de o perioada de tranzitie in filmul romanesc, cu putin mai mult focus pe latura de entertainment a filmului. Si treptat, educatia despre care vorbeam poate ca s-ar putea dezvolta. Cred ca spectatorii romani trebuie sa invete sa mearga din nou la cinema la filmul romanesc. Si nu pot face asta peste noapte. Dar cred ca se poate.

Emil Calinescu: Totusi, Pozitia Copilului, care a castigat Marele Premiu la Berlin, a fost printre cele mai vizionate filme ale anului. Nu e oarecum o contradictie cu ceea ce ai spus tu pana acum?

Iulia Rugina: Cati spectatori a avut Pozitia Copilului stii?

Emil Calinescu: In weekendul de debut a fost lider in Box-Office-ul autohton.

Iulia Rugina: Stiu dar nu stiu exact numarul.

Emil Calinescu: Conform Cinemagia:

Spectatori 106.246
Încasări (RON) 1.232.649,11
Încasări (USD) 364.795,15

Iulia Rugina: De-asta te intreb pentru ca daca faci un calcul simplu si raportezi la populatia Romaniei sau la numarul de spectatori pe care il face un film american, o sa vezi ca nu e asa de spectaculos. E foarte bine si e un inceput si e un motiv de bucurie si sper sa se intample asta cu orice film romanesc care castiga premii mari la festivaluri. Dar nu cred ca e o contradictie cu ce am zis, nu.

 

“Si tot zic de “Dupa Dealuri” pentru ca e cred singurul film la care era sa ma iau la bataie in sala cu o spectatoare.”

 

Emil Calinescu: Ai ceva cu cinematografia americana? Sa inteleg ca nu gusti majoritatea productiilor din SUA?

Iulia Rugina: N-am nimic cu nicio cinematografie Imi plac filmele care imi plac indiferent de tara producatoare. Am dat exemplu un film american pentru ca foarte mare parte din filmele distribuite in Romania sunt productii americane si deci la ele merge majoritatea publicului.

Emil Calinescu: Ca sa inchei subiectul, una din principalele acuze aduse cinematografiei romanesti este ca se bazeaza prea mult pe chestii negative. Dupa Dealuri, pentru ca tot l-ai dat ca exemplu, are la baza un fapt real extrem de tragic. Love Building, din acest motiv (pentru cititori: eu l-am vazut la B-est), face oarecum nota discordanta. Nu cumva filmele romanesti ar avea mai mult succes daca ar fi mai nitel mai vesele si mai pozitive (in 2012 primele 2 filme au fost Minte-ma Frumos si Despre oameni si melci, 2 filme comerciale foarte pozitive).

Iulia Rugina: S-ar putea ca publicul roman sa aiba nevoie si de putin optimism, de comedii, de comedii romantice. Cred ca o mare parte din publicul de cinema din Romania asta isi doreste acum – sa rada putin, sa se relaxeze, sa iasa cu o stare buna din sala. Asta nu inseamna ca cineastii ar trebui sa se ghideze dupa asta cand fac un film. Sunt alte lucruri care genereaza un film, emotii de toate tipurile, intamplari tragice, povesti complexe, o gramada de lucruri pe care tu ca cineast le simti si vrei sa le dai mai departe in forma in care le simti. Iar cateodata sunt negative. Nu cred ca un film trebuie sa fie dictat de ce isi doreste publicul. De exemplu acum niste ani publicul si-a dorit sa vada Vacanta Mare facut film Ce vreau sa zic este ca da, cred ca si tine, ca oamenii isi doresc asta. Intotdeauna o comedie va umple salile mai mult decat o drama minimalista de exemplu. Dar asta nu inseamna ca trebuie sa facem cu totii comedii. Eu dau foarte mult credit publicului si imi pasa foarte mult ce gandeste si simte fiecare spectator la un film de-al meu. Si intamplarea a facut ca Love Building sa fie un film pozitiv, optimist si chiar comedie (asta ramane de vazut . Dar asta e o intamplare. Cred ca daca exista educatia si cultura cinematografica despre care vorbeam mai devreme, poate nu te duci la mall sa mananci popcorn la “Dupa Dealuri” dar il il intelegi si il apreciezi la adevarata lui valoare.
Si tot zic de “Dupa Dealuri” pentru ca e cred singurul film la care era sa ma iau la bataie in sala cu o spectatoare.

Emil Calinescu: Sa te iei la bataie cu o spectatoare? Ne poti detalia?

Iulia Rugina: Haha nu-i mare lucru de detaliat – cred ca sunt uneori prea impulsiva. Dar urasc sa vorbeasca cineva langa mine la cinema tot filmul. Si iarasi ma intorc la educatia aia despre care tot zic

Emil Calinescu: Ziceam ca termin subiectul, dar mi-au mai venit in minte niste intrebari. Ne poti spune totusi care este filmul tau romanesc preferat? Si daca se poate: actorul preferat si regizorul preferat. Mentionez ca n-ai voie sa spui Love Building.

Iulia Rugina: N-as zice Love Building oricum. Asta cu filmul preferat e intotdeauna foarte relativa. Sunt foarte multe filme romanesti care imi plac si foarte multi regizori de la care tot invat si sper sa invat si mai departe. Cred ca regizorul de al carui stil m-am simtit intotdeauna foarte apropiata a fost Cristian Nemescu. Iar California Dreamin’ e un film foarte frumos, imperfect, neterminat, dar atat de sincer si de puternic incat mi-as fi dorit sa-l vad facut de Cristi, asa cum l-a gandit el prima data.

Emil Calinescu: Indraznesc sa pun aceeasi intrebare despre filme si regizori din strainatate. Ai vreun preferat?

Iulia Rugina: Imi place foarte mult in etapa asta a vietii mele cam tot ce a facut Wes Anderson. Cu filmul preferat e mai greu pentru ca ele chiar se schimba des.

Poza de la TIFF, luata de pe pagina de facebook a filmului Love Building

Emil Calinescu: O ultima intrebare legata de filme si promit sa inchei subiectul: cum a fost sa lucrezi cu Dragos Bucur, Andi Vasluianu, Alexandru Papadopol, Dorian Boguta? I-ai putea caracteriza pe scurt?

Iulia Rugina: La comun nu stiu daca ii pot caracteriza pe toti pentru ca sunt diferiti. Dar foarte misto toti. Si foarte profesionisti. Ce e comun e ca lucrul cu fiecare dintre ei a fost pentru mine lectie de cinema si cum in meseria asta am senzatia ca inveti cate putin din fiecare personaj si din fiecare interactiune cu fiecare actor, interactiunea cu ei toti a fost mult mai mult decat si-ar putea dori orice regizor aflat cumva la inceputul carierei.

Emil Calinescu: Dar pe fiecare-n parte i-ai putea caracteriza? Daca doresti, bineinteles.

Iulia Rugina: Cred ca e complicat sa fac asta acum.

 

“Imi place sa calatoresc in locuri, sa cunosc oameni de acolo si sa le ascult povestile. Asta nu stiu daca se pune ca pasiune.”

 

Emil Calinescu: Te inteleg. Acum te-as ruga sa ne spui care sunt proiectele la care mai lucrezi, in afara de cele cinematografice. Ai spus ceva de traininguri. Poti sa detaliezi te rog?

Iulia Rugina: Am infiintat impreuna cu Oana Rasuceanu si Ana Agopian o asociatie culturala. Se numeste Control N. Organizam cursuri pentru incepatori si amatori – de scenaristica, regie, creative writing, fotografie… Pe unele le tinem noi, la altele avem traineri invitati. In afara de asta, organizam Transilvania Talent Lab la TIFF, in fiecare an. E un soi de talent campus pentru oameni pasionati de film. Fac parte din Education a l’image, un program de educatie cinematografica in licee. Si pe langa astea, diverse alte proiecte similare care apar.

Emil Calinescu: Deci tot legat de filme, intr-un sens mai larg. Ne poti spune totusi ce alte pasiuni mai ai in afara de filme?

Iulia Rugina: N-am alte pasiuni in afara de filme.
Glumesc. Cred.
Imi place sa calatoresc in locuri, sa cunosc oameni de acolo si sa le ascult povestile. Asta nu stiu daca se pune ca pasiune.

Emil Calinescu: Ai vreun loc preferat unde ai fost? Daca da, care este acela ?

Iulia Rugina: Am mai multe locuri preferate – iarba din fata de la Reichstag in Berlin, cartierul Bistrik din Sarajevo, Belgian Cafe din Doha si foarte multe locuri din Bucuresti.

 

“[…]Anul trecut, la 4 dimineata, pe 2 august, am terminat filmarile pentru Love Building. Anul asta vorbesc despre el pentru ca e gata si urmeaza sa intre in cinema. Inseamna ca faza cu dorinta de ziua de nastere e adevarata.”

 

Emil Calinescu: Interviul se apropie de final. Ne poti spune, pe final, gandurile tale la implinirea varstei de 32 de ani (precizare: interviul este luat luni, 29 iulie, dar va aparea pe 2 august, de ziua Iuliei).

Iulia Rugina: 31 :)))))

Emil Calinescu: Da, 31. Scuze de eroare, te-am imbatranit cu 1 an.

Iulia Rugina: N-ai avea cum

Emil Calinescu: Sa inteleg ca nu ai nimic de zis in legatura cu acest subiect ?

Iulia Rugina: Pai gandurile mele sunt ca daca anul asta cand fac 31 de ani ma simt ca anul trecut cand am facut 30 am cea mai frumoasa viata din lume. Anul trecut, la 4 dimineata, pe 2 august, am terminat filmarile pentru Love Building. Anul asta vorbesc despre el pentru ca e gata si urmeaza sa intre in cinema. Inseamna ca faza cu dorinta de ziua de nastere e adevarata.

Emil Calinescu: Este adevarata. Legenda spune ca faza cu datul cadourilor catre sarbatorit vine din perioada antica, atunci cand zeii isi indreptau atentia catre sarbatorit. Si orice dorinta a lui era indeplinita. In timpul anului dadeai ofrande zeilor, iar daca ei erau multumiti, iti indeplineau dorintele de ziua ta. Care erau pt tine si pentru altii. Se pare ca tu n-ai suparat deloc zeii.

Iulia Rugina. Anul asta. Cred totusi ca-i mai supar din cand in cand.

Emil Calinescu: Urmeaza penultima intrebare, deja clasica interviurilor mele: ce intrebare i-ai pune Iuliei Rugina daca ai fi in locul meu? Trebuie sa si raspunzi la ea, bineinteles

Iulia Rugina: As intreba-o, ca tot vorbim de varsta si de zile de nastere – “Draga Iulia Rugina, daca “tu de la 18 ani” te-ai intalni si ai petrece o seara cu “tu de la 31 de ani”, ti-ar placea de tine?”

Emil Calinescu: Si raspunsul este?

Iulia Rugina: Da. As fi fana mea :))))))

Emil Calinescu: Daca tot ai pus intrebarea asta, permite-mi sa completez cu intrebarea inversa: Iulia Rugina de 31 de ani place pe Iulia Rugina de 18 ani?

Iulia Rugina: Da, dar i-ar da una-doua palme dupa ceafa din cand in cand.

 

“Mesaj pentru cititori, in spiritul discutiei: sa mearga la filme romanesti! de pe 13 septembrie incolo.”

 

Emil Calinescu: Iulia, iti multumesc mult de tot pentru interviu. La multi ani si tot ce-ti doresti. Si un succes cat mai mare pentru Love Building, film pe care abia astept sa-l revad. Iar la final iti las tie cuvantul: adreseaza un mesaj cititorilor mei.

Iulia Rugina: Multumesc eu!
Mesaj pentru cititori, in spiritul discutiei: sa mearga la filme romanesti! de pe 13 septembrie incolo.

Comments

comments

22 thoughts on “INTERVIUL SAPTAMANII – Iulia Rugina: Anul trecut, la 4 dimineata, pe 2 august, am terminat filmarile pentru Love Building. Anul asta vorbesc despre el pentru ca e gata si urmeaza sa intre in cinema. Inseamna ca faza cu dorinta de ziua de nastere e adevarata.”

  1. Pingback: Premierele săptămânii în România (2 – 8 august 2013) «
  2. Pingback: Concurs “Love Building”: doua invitatii la film | AnzhelaMovies

Ai ceva de zis? Vorbeste ACUM sau TACI PE VECI !